
Tereza Brodská v Ungeltu poprvé hrála v roce 2000. Díky Aleně Vránové, která po fenomenálním úspěchu Bouřlivého jara Milanovi Heinovi přiznala, že je typ herečky, který potřebuje být v nějakém divadle doma – a že bude doma ráda v Ungeltu. Milan pro ni začal hledat nový titul. V komedii Jak vraždili sestru Charlie byla pro Alenu Vránovou výborná role herecké hvězdy, která je vystavena nebezpečí, že její postava v nekonečném televizním seriálu zemře. Hra ale nabízela další dvě výborné dámské role. Zvláště hrdinčina mladší partnerka byla klíčová. Milan po dohodě s Alenou Vránovou ji obsadil Terezou Brodskou, a trefili se (trojici doplnila Valérie Zawadská). Inscenace patřila k nejžádanějším zájezdovým titulům té doby. Po derniéře v roce 2004 Tereza Brodská svou kariéru zacílila na film a televizi, a divadelní herectví pověsila na hřebík. Když pak skoro o 20 let později přišla 12. ledna 2023 na natáčení Rozprav Milana Heina, prozradila, že pokud se k divadelními herectví vrátí, tak jedině v Ungeltu. Ungelt výzvu přijal a nabídnul Tereze hru, v níž v Londýně zářily herecké legendy Maggie Smith a Judy Dench. S Terezou Brodskou tak konečně mohla v Ungeltu dostat vážnou příležitost Jitka Smutná. Do té doby ji diváci znali jen z komedií Kdokoli může dělat cokoli, Přítelkyně a Dovolená paní Josefy. Výbušné setkání manželky a milenky Tereza s Jitkou rozehrály tak výbušně, že by byl autor David Hare, kterého diváci Ungeltu znají ze Skleněného stropu, jistě překvapený. Mile.