Historii Divadla Ungelt nepíší jen ty inscenace, které získaly největší pozornost, ale také ty nenápadnější, riskantnější, až experimentálnější.

BONUS

BONUS
Historii Divadla Ungelt nepíší jen ty inscenace, které získaly největší pozornost, ale také ty nenápadnější, riskantnější, menšinovější, možná dokonce experimentálnější. Za všechny inscenace, které sice nepřekročily 50 repríz, ale mnohé Ungelt naučily, vzpomeňme alespoň na básnivou hru Kateřiny Rudčenkové Niekur/Nikde, která získala druhé místo za nejlepší drama v Cenách Alfréda Radoka 2006, a kterou v Ungeltu jednu sezónu hrála Helena Dvořáková a Miroslav Etzler. Nebo na španělskou tajuplnou hru Origami, kterou v Ungeltu režíroval v roce 2010 sám autor textu Carlos Be (byla to další z velkých rolí Vilmy Cibulkové). Hereckým koncertem byl také Největší démant světa s Františkem Němcem a Danou Syslovou, Království boží na zemi s Jitkou Čvančarovou, Martinem Hoffmanem a Ondřejem Novákem nebo irské filozofické drama Zpívat jako Gigli s Radkem Holubem, Jiřím Hánou a Monikou Zoubkovou (tenhle skvost můžete vidět na Dramoxu). Zcela výjimečnou inscenací byla také Smrt a dívka s Lucií Štěpánkovou, Petrem Stachem a Tomášem Dastlíkem, které se navzdory děsivému tématu podařilo dosáhnout 62. reprízy.

Foto & video